2013 m. vasario 3 d., sekmadienis

Music.lt kūryba

Taigi.. Pačiam keistai atrodo, bet nujaučiu kad taip reikia pradėti naujų minčių įgyvendinimą - ruošiuosi aprašinėti kelių visai nežinomų, bet mano akimis perspektyvių žmonių kūrinius. Jų kūryba talpinama internete, kaip ir mano, kelis iš jų pažįstu, kiti tik yra mano kūrybos šalininkai, jei galima taip išsireikšti. Ledų pralaužymui įkelsiu savo pačio kolkas mėgstamiausią kūrinį, ir tikėsiuosi nepaplisti internete kaip narcizas :D

"Artimos sielos"


Kartoji kad negalim būt draugais,
Kasdien vis primeni kad visa tai praeis.
Kad vieną dieną būsi pamiršta,
Gal prisimint net neturėsiu ką.

Galvoji kad taip greitai pasiduosiu?
Priimk draugystę iš manęs šiandien.
Kol jaunas visą širdį atiduosiu,
O tu man savąją vėliau, jei tik reikės.

Vis klausinėju, kas tau neįtiko -
Mano fantazijos ar keistas elgesys?
Sunkiau vis darėsi sulaukti kito ryto,
Kai mano akys vėl tavąsias pamatys.

Tačiau dabar, kai likome už vartų,
Kiekvienas savo pusėje, deja.
Labai dažnai mane vienatvė lanko,
Bet nesistengiu susitaikyti su ja.

Manai kad nežinojau, ir be tikslo,
Bandžiau tave prikalbinti užeit?
Gyvenime aš iškentėjęs visko,
Todėl dabar meldžiu, nors įsileisk.

Ir leisk man būti nors draugu tavuoju,
Gal broliu, jeigu tai ką nors pakeis.
Kol sutikau tave, aš nežinojau,
Kaip susiprast su užmojais širdies.

Net nežinau kas mums abiems nutiko,
Tu į vienatvę iškeitei mane.
Bet kažkodėl aš nenutraukiu visko,
Vis dar bandysiu atkalbėt tave.

Kolkas tik draugas, gal vėliau daugiau,
Pajusi gal širdy ką nors iš naujo.
Trumpam gyvenime tikrai perdaug mačiau,
į nieką neiškeisiu šito jausmo.

Ir gal tave atbaidė elgesys,
Ar mano siekiai kuriuos aiškiai matė.
Visi, kurie visdar bandys klausyt,
Kiek laiko belsiuosi prie tavo sielos vartų.

Tikėkim tuo, kuo netiki kiti,
Gal optimizmo Dievas pagailėjo.
Į mano klausimus atsakinės visi,
O tu nuspręsk, ar viso to reikėjo.

Kai aš kasdien glaudžiausi prie tavęs,
Apsikabindavai ištiesusi rankas.
Ir kai dabar vienatvė mane lanko,
Prisimenu tuos bučinius iš anksto.

Ir darosi taip gera širdyje,
Mane paguodžia vien mintis apie tave..

1 komentaras:

  1. Ačiū dėka, kad aš sugebėjau susigrąžinti savo vyrą, visa tai atrodo kaip sapnas, kai tai įvyko, nes buvome išsiskyrę beveik metus ir tas laikotarpis buvo viena blogiausių mano gyvenimo akimirkų, nes aš labai myliu savo vyrą. Padėjau jam grįžti namo, kad būtų su manimi ir mano vaikais, bet jis atsisakė. Mano draugas Doris papasakojo, kaip ji sugebėjo susigrąžinti savo vyrą padedant rašytojui dr. Ajayi, nes jie išgyveno skyrybas, ji sakė, kad jis padėjo jai sugrąžinti taiką savo namuose. Aš neturiu kito pasirinkimo, kaip tik duoti rašytojas dr. Ajayi pabandė, parašiau jam savo „WhatsApp“ numerį: +2347084887094 ir paaiškinau jam dalykus. Jis liepė man būti ramus ir kai kuriuos dalykus, kuriuos reikėjo padaryti norint sugrąžinti namus, aš laikiausi jo nurodymų. Po trijų dienų burtų mano vyras grįžo namo laikydamas didelį meškiuką ir paprašė manęs atleisti už visas jo klaidas. iki šios dienos mano šeima buvo kupina meilės. Susisiekite su dr. Ajayi rašytoju šiandien. Jis turi visų gyvenimo problemų sprendimų, nebijokite savo problemų. Norėdami rasti ilgalaikį sprendimą, turėtumėte susisiekti su juo „WhatsApp“ telefonu: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com.

    AtsakytiPanaikinti