2013 m. vasario 3 d., sekmadienis

Justinas Marcinkevičius

Justinas Marcinkevičius - Lietuvos poetas, dramaturgas, vertėjas ir visuomenės veikėjas gimęs 1930 kovo 10 dieną Važatkiemyje. Tėvai - Ieva Kvainauskaitė ir Motiejus Marcinkevičius.
Lankytos mokyklos:
     
      Prienų gimnazija (1942 - 1949 m.)
      VU Istorijos ir filologijos fakultetas (1949 - 1954 m.)

Poeto kūryba:   http://katekizmas.group.lt/text/lietuviai/marcinkevicius/poezija.html

24 komentarai:

  1. Ačiū dėka, kad aš sugebėjau susigrąžinti savo vyrą, visa tai atrodo kaip sapnas, kai tai įvyko, nes buvome išsiskyrę beveik metus ir tas laikotarpis buvo viena blogiausių mano gyvenimo akimirkų, nes aš labai myliu savo vyrą. Padėjau jam grįžti namo, kad būtų su manimi ir mano vaikais, bet jis atsisakė. Mano draugas Doris papasakojo, kaip ji sugebėjo susigrąžinti savo vyrą padedant rašytojui dr. Ajayi, nes jie išgyveno skyrybas, ji sakė, kad jis padėjo jai sugrąžinti taiką savo namuose. Aš neturiu kito pasirinkimo, kaip tik duoti rašytojas dr. Ajayi pabandė, parašiau jam savo „WhatsApp“ numerį: +2347084887094 ir paaiškinau jam dalykus. Jis liepė man būti ramus ir kai kuriuos dalykus, kuriuos reikėjo padaryti norint sugrąžinti namus, aš laikiausi jo nurodymų. Po trijų dienų burtų mano vyras grįžo namo laikydamas didelį meškiuką ir paprašė manęs atleisti už visas jo klaidas. iki šios dienos mano šeima buvo kupina meilės. Susisiekite su dr. Ajayi rašytoju šiandien. Jis turi visų gyvenimo problemų sprendimų, nebijokite savo problemų. Norėdami rasti ilgalaikį sprendimą, turėtumėte susisiekti su juo „WhatsApp“ telefonu: +2347084887094 arba el. Paštu: drajayi1990@gmail.com.

    AtsakytiPanaikinti
  2. PUIKUS RABUOTOJAS, PADėjęs MAN SUGRĄŽINTI BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ
    Koks nuostabus ir tiesus burtininkas, sugrąžinęs į mano gyvenimą džiaugsmą ir laimę!!! Duodu šį liudijimą, nes esu labai laiminga, noriu padėkoti DR WALE už puikų darbą, kurį jis padarė mano gyvenime, Jis sugrąžino į mano gyvenimą laimę, aš niekada netikėjau burtų ratukais, kol mano gyvenimas nesugriuvo, kai šešerių metų meilužė nusprendė pasitraukti beveik tada, kai norėjome susituokti. Aš patyriau tokį emocinį suirimą, kad nebegalėjau padaryti nieko protingo. Po trijų mėnesių skausmo, kol senas mano draugas supažindino mane su burtų mašinėle, pavadinta DR WALE, prisistatau DR WALE, tikru burtininku. . Mažiau nei per savaitę pamačiau stebuklus, mano meilužis grįžo pas mane, o mano gyvenimas grįžo kaip įdėtas galvosūkis, o po mėnesio mes susituokėme ir man tai buvo kaip svajonė, nes maniau, kad praradau jį amžinai. Dėkoju, DR WALE, už pagalbą, o svarbiausia – Jūsų sąžiningumas ir greiti tikslūs rezultatai. DR WALE susisiekite su WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šiandien jaučiuosi tokia laiminga, nes esu dalis tų, kurie džiaugiasi dėl pagalbos, kurią man suteikė DR WALE, kad susigrąžinau vyrą. Esu ištekėjusi aštuonerius metus ir tai buvo taip baisu, nes mano vyras mane apgaudinėjo ir siekė skyrybų. Bet kai internete aptikau DR WALE WhatsApp numerį +2347054019402, kurį paskelbė ponia, nusprendžiau su juo susisiekti, paaiškinau jam savo situaciją, tada kreipiausi pagalbos, bet mano didžiausiam nustebimui jis man pasakė, kad tai padarys. Padėkite man išspręsti problemą, nes nėra problemos be sprendimo. jis man pasakė, ką daryti, ką aš padariau, jis dirbo man, o mano vyras grįžo pas jus po kelių dienų, kaip pažadėjo. Čia aš švenčiu, nes mano Vyras grįžo namo ir labai džiaugiuosi savo santuoka ir kokia puikia švente. Ir toliau liudysiu internete, nes DR WALE tikrai yra pagalbininkas, kurį Dievas atsiuntė mums visiems padėti. Kodėl nesusisiekus su DR WALE dabar, jei jūsų santykiuose kyla kokių nors sunkumų. Galite susisiekti su juo WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA
    paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Fiind într-o căsnicie proastă de câțiva ani datorită gândului la asta, îmi pierd și locul de muncă, am plâns zi și noapte și aproape am înnebunit. Dar acum m-am întors pe picioare, mulțumesc și DR WALE, care mi-a redat fericirea. După ce am citit despre toate lucrurile bune pe care DR WALE le-a făcut pentru oameni, l-am contactat rapid și i-am spus despre ce se întâmplă. Atunci soțul meu mă bătea mereu fără niciun motiv, se jignește mereu pentru tot ce fac. După ce i-a spus lui DR WALE toate acestea, a făcut o vrajă Voodoo pentru mine și a aflat că soțul meu se vedea cu altcineva în afara căsniciei noastre, acesta este motivul pentru care vine acasă și a căutat greșeli. Dar totul datorită lui DR WALE că acum a restabilit totul din nou la normal. soțul meu mi-a cerut iertare și șeful meu de la locul meu de muncă mi-a cerut să mă întorc la muncă. Îl recomand și pe DR WALE oricui are nevoie de ajutor. WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ilgus metus palaikęs santykius su buvusiuoju, jis išsiskyrė su manimi, aš padariau viską, kad jį sugrąžinčiau, bet viskas buvo veltui, labai norėjau jį susigrąžinti dėl meilės jam, maldavau jo viskas, aš žadėjau, bet jis atsisakė. Nuėjau pas draugę ir paaiškinau savo problemą savo draugei, o ji pasiūlė man susisiekti su daktaru Veliu, kuris jai tuo metu padėjo. Taip aš WhatsApp telefonu +2347054019402 Dr Wale, burtininkas, viską jam paaiškinau ir papasakojau, kaip karts nuo karto sutrinka mano protas. ir jis man pasakė, kad nėra jokių problemų, kad viskas bus gerai prieš keturias dienas, jis man pasakė, kad mano buvęs sugrįš pas mane per kelias dienas, jis užkalbėjo ir liepė man laikytis jo man duotų nurodymų, todėl aš padariau. ir vykdė visus jo man duotus nurodymus. Keista, kad antrą dieną tai buvo maždaug vakaro metas. Man paskambino mano buvęs, aš taip nustebau, atsiliepiau į skambutį ir jis tik pasakė, kad labai gailisi dėl visko, kas atsitiko, kad nori, kad grįžčiau pas jį, kad jis mane taip myli. Buvau tokia laiminga ir nuėjau pas jį, taip mes vėl pradėjome laimingai gyventi. Nuo tada pažadėjau, kad visiems pažįstamiems, turintiems problemų dėl santykių, aš padėsiu tokiam žmogui, nukreipdamas jį į vienintelį tikrą ir galingą burtų svaidytoją, padėjusį man išspręsti mano problemą. Jo WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA el. paštas: drwalespellhome@gmail.com
    jei jums reikia jo pagalbos jūsų santykiuose ar kitu atveju.
    1) Meilės burtai
    2) Prarasti meilės burtai
    3) Sustabdykite skyrybų burtus
    4) Santuokos burtai
    5) Nėštumo burtai
    6) Išsiskyrimo burtai
    7) Mirties burtai
    8.) Norite būti paaukštintas savo biure.
    9) nori patenkinti savo meilužį
    10) Loterija

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš pasvėriau savo galimybes atlikti operaciją; bet po susitikimo su 65 metų moterimi mūsų vietinėje ligoninėje, kuri man pranešė, kad jai bus atlikta gimdos pašalinimo operacija – pagalvojau, kad gali būti nenaudinga patarti moterims nekreipti dėmesio į operaciją po menopauzės su mintimi, kad miomos sumažės. Yra mano kaimynė, kuri davė man kontaktą su daktaru Ilekhojie, kuris atsiuntė jai keletą žolelių, ir dabar ji yra visiškai laisva, aš taip pat vartoju tas pačias žoleles ir jos greitai gerėja. Jei esate tokios pat būklės, susisiekite su juo el. paštu gethelp05@gmail.com arba paskambinkite jam tiesiogine linija 2348147400259

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai noriu padėkoti daktarui Ilekhojie už mano santuokos išsaugojimą. Žmona tikrai blogai elgėsi su manimi ir beveik 3 mėnesiams paliko namus. Papasakojau savo bendradarbei apie tai, kaip mano žmona pasikeitė mano atžvilgiu ir paliko mūsų namus. Jis patarė man susisiekti su daktaru Ilekhojie, kad padėtų susitaikyti su žmona ir mūsų santuoka būtų stabili. Niekada netikėjau visu tuo, turėjau pabandyti. Daktaras Ilekhojie atliko susitaikymo ritualą ir po 3 dienų mano žmona grįžo namo ir prašė susitaikyti. Dabar praėjo 4 mėnesiai ir viskas tarp mūsų tikrai pagerėjo ir mes esame laimingi kartu. Reikia pagalbos kaip man, pasikalbėkite su daktaru Ilekhojie ir gaukite garantuotų rezultatų. Whatsapp +2348147400259 arba el. paštu (gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  8. Aš pasvėriau savo galimybes atlikti operaciją; bet po susitikimo su 65 metų moterimi mūsų vietinėje ligoninėje, kuri man pranešė, kad jai bus atlikta gimdos pašalinimo operacija – pagalvojau, kad gali būti nenaudinga patarti moterims nekreipti dėmesio į operaciją po menopauzės su mintimi, kad miomos sumažės. Yra mano kaimynė, kuri davė man kontaktą su daktaru Ilekhojie, kuris atsiuntė jai keletą žolelių, ir dabar ji visiškai laisva, aš taip pat vartoju tas pačias žoleles ir jos greitai gerėja. Jei esate tokios pat būklės, susisiekite su juo el. paštu gethelp05@gmail.com arba paskambinkite jam tiesiogine linija (+2348147400259)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Viskas klostosi ne tik tol, kol nepadarysite teisingo pasirinkimo savo gyvenime. Savo gyvenime aš pasirinkau teisingai, kai susisiekiau su daktaru Ilekhojie, žmogumi, kuris specializuojasi nutrūkusių santykių ir santuokų atstatyme. Esu iš Albany Niujorko, JAV ir šiame tinklaraštyje noriu padėkoti dr. Ilekhojie už gerai atliktą darbą. Jis įsitikino, kad mano vyras po kelių mėnesių nutraukė skyrybų planus ir paprašė susitikti su tarybos nariu ir išspręsti nesutarimus. Šiandien nebūčiau turėjusi savo šeimos be dr. Ilekhojie pagalbos, todėl palieku jo el. pašto adresą gethelp05@gmail.com, kad atkurčiau jūsų iširusią santuoką ar santykius, taip pat galite jam paskambinti arba Whatsapp telefonu +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti
  10. Tai nuostabu!

    Pagaliau mano vyras grįžta pas mane su tokia meile ir pagarba, nei aš kada nors tikėjausi. Padedamas daktaro Ilekhojie ir jo protėvių susitaikymo ritualo, mano vyras grįžo po tiek mėnesių prašymo skirtis. Iš pradžių, kai mano draugas liepė man kreiptis pagalbos į daktarą Ilekhojie, maniau, kad viskas gerai nesibaigs, nes niekada netikėjau, kad jis gali padėti, kai prarado pinigus dėl ankstesnių. Jis man aiškiai paaiškino, taip pat užtikrino, kad viskas būtų atlikta taikiai ir skubiai. Praėjus lygiai 3 dienoms po susitaikymo ritualo, mano vyras, kuris mėnesius neatsiliepia į mano telefono skambučius, atėjo į namus ir paprašė atšaukti skyrybų planus ir vėl būti laiminga šeima. Jau praėjo 2 mėnesiai ir viskas gerėja su diena. Dėkojame dr Ilekhojie už jūsų pagalbą. Su juo taip pat galite gauti pagalbos. Telefono numeris / Whatsapp +2348147400259 arba el. paštas: gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  11. Tai atsitiko taip greitai ir aš neturėjau jokios nuomonės apie situaciją. Jis mane tiesiog išmetė po 3 metų be jokio paaiškinimo. Kreipiuosi į daktarą Ilekhojie, kad padėtų mums susitaikyti, nes buvo aišku, kad jis vis dar mane myli, bet bijojo įsipareigojimo. Praėjus mažiau nei 3 dienoms po to, kai jis atliko susitaikymo ritualą, sužadėtinis grįžo ir pradėjo maldauti to, ką jis man padarė. Jis pasakė, kad aš buvau svarbiausias žmogus jo gyvenime ir dabar tai žino. Mūsų santykiai dabar stiprūs ir stabilūs. Ačiū, pone, jūs esate Dievas, pasiųstas atkurti nutrūkusius santykius. Rekomenduoju Dr Ilekhojie visiems, kuriems reikia pagalbos. Jo el. paštas: gethelp05@gmail.com Taip pat galite „Whatsapp“ jam paskambinti +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti
  12. Mano vyras išsiskyrė su manimi prieš 4 mėnesius ir aš buvau kupina ašarų ir nusivylimo, nes nežinojau, ką daryti, kad išspręsčiau su juo susijusias problemas. Internete ieškojau pagalbos, kaip galėčiau gauti pagalbos savo santuokoje, ir radau puikių liudijimų apie daktarą Ilekhojie, kuris pažangiai sutaikė poras. Susisiekiau su juo, bet buvau nusiteikęs skeptiškai, bet neturėjau kitos išeities, kaip tik dirbti su juo, nes daug gerų atsiliepimų mačiau ir girdėjau iš daugybės žmonių. Lygiai 3 dienas po to, kai pateikiau viską, ko paprašė daktarė Ilekhojie, mano vyras, kuris anksčiau mane užblokavo, man paskambino ir paklausė apie galimybę dirbti su mūsų santuoka. Dabar jis grįžo namo su tokia meile ir rūpesčiu, o mes ruošiamės tuoktis antrą kartą per mėnesį. Jei turite kokių nors problemų, susisiekite su Dr Ilekhojie, aš suteikiu jums 100% garantiją, kad jis jums padės!! Paskambinkite jam +2348147400259 arba el. paštu: gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  13. Mano vyras paliko mane ir mano vaikus. Jo mama taip pat buvo prieš mano santuoką su juo. Aš jį labai mylėjau ir labai tikėjausi, kad kartu kursime šviesią ateitį. Aš laukiau 6 mėnesius ir jis niekada negrįžo pas mane. Taigi turėjau susisiekti su daktaru Ilekhojie, kuris padarė viską, ką galėjo, kad mus suvienytų ir atkurtų meilę bei ryšį, kuriuo kadaise dalijome. Jis grįžo namo po 3 dienų, kaip mane patikino daktaras Ilekhojie, ir aš tikrai nustebęs dėl jo nuostabių darbų. Jūs taip pat galite gauti šią didelę pagalbą ir gyventi taip, kad būtumėte jam dėkingi, nes jis niekada nieko nenuvilia. Susisiekite su gydytoju Ilekhojie. El. paštas: gethelp05@gmail.com Taip pat galite jį naudoti „WhatsApp“ (+2348147400259)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Sustabdykite išsiskyrimą, skyrybas ar meilužių atstūmimą... Net jei jūsų padėtis atrodo beviltiška! Susisiekiau su tikru burtininku, kuris man padėjo pakeisti savo vyro širdį, kad vėl mylėtų ir norėtų manęs. Jei turite problemų santuokoje ar santykiuose, Dr Ilekhojie padės atkurti meilę ir įsipareigojimą jūsų namuose. Jo burtų galia yra tokia veiksminga ir gali suvienyti iširusią santuoką ir santykius. Susisiekite su juo šiandien ir padėkokite man vėliau. Susisiekite +2348147400259 arba el. paštu gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  15. Turiu privilegiją pasidalinti šiuo stebuklingu liudijimu pasauliui. Mano vyras išsiskyrė su manimi prieš penkiolika mėnesių ir mane apėmė gailestis, nes nežinojau, ką daryti, kad išspręsčiau problemas su vyru. Internete ieškojau pagalbos, kaip galėčiau gauti pagalbos savo santuokoje, ir radau puikių liudijimų apie DR WALE, kuris buvo pažangus su savo burtais. Susisiekiau su juo ir štai DR WALE'as man pasakė, kad paruoš man burtą, kuris sugrąžins mano vyrą. Aš buvau skeptiškas, bet neturėjau kitos išeities, kaip tik dirbti su juo. Po darbo su DR WALE, po kelių dienų mano vyras man paskambino, kad grįžta namo, ir nuo tos dienos iki šios akimirkos mes gyvename ramiai. Dabar jis sugrįžo su tokia meile ir rūpesčiu. Šiandien džiaugiuosi galėdamas jums visiems žinoti, kad šis burtininkas gali sugrąžinti meilužius ir labiausiai stebina tai, kad mūsų meilė dabar labai stipri, kiekviena diena yra laimė ir džiaugsmas. ir Nėra nieko panašaus būti su mylimu vyru. Labai rekomenduosiu DR WALE visiems, kuriems reikia pagalbos. Jei turite kokių nors problemų, susisiekite su DR WALE, suteikiu jums 100% garantiją, kad jis jums padės!!. Jo WhatsApp / Viber / Telegram: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  16. MANO VAIKINAS GRĄŽO PAS MANE SU DR. ISIKOLO PAGALBA IR AŠ TIKRAI SUVARŽUSI
    Sveiki visi, esu Vilija Rasimavičienė. Kai buvo prarasta viltis, kad mano ir mano vaikino santykiai vėl pradės veikti, ieškodamas pagalbos prisijungiau prie interneto, perskaičiau ir susisiekiau su DR ISIKOLO, kuris atėjo ir viską sutvarkė, ir jis liks mano vertinamas visą likusį gyvenimą. Per daug kartų patyriau emocinę traumą dėl nesibaigiančių problemų, kurias turėjau su savo vyru, ir tai lėmė mūsų išsiskyrimą, todėl kreipiausi pagalbos ir sužinojau apie DR ISIKOLO, kuris man atėjo į pagalbą. Jis man papasakojo procedūras ir paragino jų laikytis, ką aš su malonumu padariau ir jis neatidėliojo mano problemų sprendimo proceso, o rezultatą gavau vos per 2 dienas, kaip tikino jis. Nesivaržykite ieškoti pagalbos kitur, nes jis per daug moka padėti žmonėms. Jis yra patikimas ir sąžiningas, todėl rašykite jam dabar per WhatsApp: +234-8133261196 arba el. paštu: isikolosolutionhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  17. Stiprus ir galingas meilės burtas, kad susigrąžinčiau jūsų buvusįjį. Nusprendžiau, kad visą dieną praleisiu internete, kad įsitikinčiau, jog daugelis žmonių galės perskaityti šį mano liudijimą apie DR WALE, kuris yra galingas rašybos ratukas iš Afrikos. Kai mane paliko mylimasis, tą pačią dieną buvau tokia vieniša, kad nusprendžiau ieškoti patarimų apie santykius, niekada nežinojau, kad tai yra gairės, kurios užtikrins mano meilužio sugrįžimą. Perskaičiusi daugybę patarimų, kaip geriau atkurti savo santykius, sužinojau, kad DR WALE turi daug rekomendacijų nei kiti burtininkai, todėl nusprendžiau, kad DR WALE yra tinkamas asmuo ir aš susisiekiau su DR WALE per jo duomenis, kuriuos mačiau internete, ir buvau toks laimingas, kad pasirinkau dirbti su DR WALE, nes jo darbas buvo 100% tobulas, o burtai sugrąžino mano meilužį pas mane su greitu palengvėjimu. taip pat susisiekite su juo dėl pagalbos dabar per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  18. KADA TRAŽITE POUZDANOG BACAČA ČARONICA KOJI ĆE VAM POMOĆI VRATITI BIVŠEG, KONTAKTIRAJTE DR. ISIKOLO.
    Dobar dan svima, ja sam Gabija Egidijus. Bilo mi je jako teško kad me dečko ostavio zbog druge dame. Bila sam emocionalno slomljena i nisam znala što učiniti da ga vratim. Mjesecima sam bila u nevolji i tražila pomoć odasvud dok nisam saznala za DR. ISIKOLO. Kontaktirao sam ga i objasnio mu svoje probleme. Bio mi je voljan pomoći i poticati me da se pridržavam procedura kako bi mogao obnoviti ljubav između mene i mog čovjeka i također osigurati da se oboje ponovno vratimo jedno drugome. Ispunio sam sve uvjete i on je odradio svoj posao. Nakon 48 sati, dobila sam poruku od dečka u kojoj traži spoj kako bismo riješili stvari. Sada smo opet zajedno i to zahvaljujući DR. ISIKOLU. On vam također može pomoći ako ste voljni vjerovati i ostati puni nade. Samo mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com Možete mu poslati i WhatsApp na +2348133261196.

    AtsakytiPanaikinti
  19. Mano vardas Raminta Kazragienė. Aš išgyvenau sunkius laikus su skirtingais vyrais, atradęs tikrąją meilę ir nuoširdų priėmimą, kol sutikau savo vyrą, kuris atėjo į mano gyvenimą ir mylėjo mane žodžiais. Kartu gyvenome 2 metus ir buvome laimingi, kol kilo per daug ginčų ir išsiskyrėme. Maniau, kad galėčiau judėti toliau, bet supratau, kad esu jį labai įsimylėjęs ir man reikalingas amžinai. Neturėjau kitos išeities, kaip tik ieškoti pagalbos, todėl susisiekiau su daktaru Isikolo, žinodamas, kaip jis galėjo padėti kitiems. Jis skyrė man savo dėmesį ir padarė viską, kad mus vėl sutaikytų, o po 48 valandų rezultatas pasireiškė, jis grįžo pas mane ir mes vėl susitarėme. Dabar meilė ir laimė sugrįžo ir galiu pasakyti tik tiek, kad aš tikrai vertinu daktarą Isikolo už nesavanaudišką pagalbą man ir kitiems. Jo el. pašto adresas: isikolosolutionhome@gmail.com Taip pat galite jį naudoti WhatsApp telefonu +2348133261196

    AtsakytiPanaikinti
  20. Sveiki visi, mano vardas Dalia Sabonytė. Taip pat esu čia, kad padėkočiau daktarui Isikolui, kurį Dievas panaudojo sugadindamas mano padėtį ir sugrąžindamas džiaugsmą bei laimę mano namuose. Aš praradau savo vyrą dėl moters užsienyje, kai jis išvyko dirbti į tą patį regioną, kuriame ji gyvena. Niekada nežinojau visko, kas nutiko, kol mano draugas man neatsiuntė abiejų kartu nuotraukų ir po to supratau, kad tai buvo priežastis, kodėl mano vyras atšalo ir paliko mane. Mano vyras buvo užhipnotizuotas ir valdomas, ir aš viską žinojau, kai susisiekiau su gydytoju Isikolo, kai ieškojau pagalbos ir neradau. Jis patikino mane sugrįžęs ir atgavęs mūsų meilę bei laimę, ką jis padarė, o rezultatas pradėjo reikštis po 48 valandų. Dabar aš grįžau savo vyrą ir negaliu pakankamai padėkoti daktarui Isikolo už jo sąžiningumą ir palaikymą. Tiesiog rašykite jam per WhatsApp +2348133261196 arba el. laišką adresu isikolosolutionhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  21. Aš šaukiau savo vyro šeimos, kad išgelbėtų mūsų santuoką bent jau dėl mūsų vaikų. Jis tiesiog apkvailintas, kad paliko savo šeimą dėl universiteto mergaitės, aš esu tokia prislėgta, kad nusižudyčiau, bet kai žiūriu į savo septynerių metų sūnų, aš tiesiog nebegaliu. Prieš kelias dienas man buvo pasakyta, kad jie išvyko atostogauti į Bahamus, kai jis vis dar moka alimentus vaikui, aš pardaviau savo automobilį, kad toliau mokėčiau būsto paskolą. Aš atidaviau viską savo vaikams ir išėjau visiškai nieko, išskyrus savo kvapą. Mano sesuo pamatė mano būklę, kai atvyko pas savo dukterėčias ir sūnėną, ji privertė mane susisiekti su DR WALE per WhatsApp: +23457054019402. Nuo tos akimirkos, kai susisiekiau su DR WALE, mano gyvenimas pasikeitė. spėk? Aš grąžinau automobilį, vyras grįžo namo ir paliko kvailą kalę vieną. Niekada nemačiau, kad kas nors veiktų taip greitai per visus 53 savo gyvenimo metus. Mano vyras atidavė man savo automobilį ir vakar nuvežė į teismą, kad pratęsčiau įžadą. Esu labai laiminga, kad mano santuoka vėl veikia ir viskas grįžta į normalias vėžes vos po kelių savaičių. Mano vyras iš karto susisiekė su manimi DR WALE Baigė burtą. Tai buvo akimirksniu. Vis dar esu šokiruotas ir laukiu, kiek tai tęsis. Tačiau kol kas tai atrodo kaip danguje, nes mano vyras yra su manimi, kaip ir pirmą kartą susitikome, kai sutikau už jo tekėti. Meilės gydytojas pasakė, kad tai amžinai. Aš ir toliau liudysiu, ar tai bus amžinai, kaip jis garantavo. Susigrąžink savo meilužį dabar......WhatsApp/Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  22. GRĄŽINKITE BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ DABAR ARBA ATSTATYK NUTRAUKUSIUS SANTYKIUS, SANTUOKĄ.

    Man tiesiog apmaudu, kad man taip ilgai ir daug kartų skaudėjo ir verkiau. Ačiū, DR WALE, norėjau, kad būčiau tave radęs anksčiau, tu būtum išgelbėjęs mane nuo daugybės skausmų pastaruosius penkerius metus, mano buvęs meilužis paliko mane dėl kitos moters vos per kelias dienas aš susisiekiau su tavimi DR WALE, tu sugrąžinai mano nutrūkusius santykius Išleidau pakankamai nedidelį turtą, kad galėčiau išvykti į savo svajonių kelionę atostogauti, bet kokia prasmė leistis į svajonių kelionę be savo gyvenimo meilės. DR WALE suteikė man vilties, o jo sąžiningumas yra gaivaus oro gurkšnis, jaučiuosi tokia gera ir sunki širdyje laimė susigrąžinti buvusį meilužį. Kuris maniau, kad jis dingo amžiams. Mes dabar susituokę, nes dalinuosi su jumis savo liudijimu. Jei jūsų santykiai nutrūko ar santuoka arba norite susigrąžinti buvusį meilužį, susisiekite su DR WALE šiandien yra geriausia. jo kontaktai yra WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  23. Kodėl sau skauda galvą, kodėl leisti depresijai suvalgyti, kai galite tiesiog susisiekti su DR WALE, kad jis išspręstų jūsų problemas.
    Ar turite bylą teisme
    Ieško paaukštinimo
    Norite laimėti loterijos jackpot žaidimą
    Jūsų ŽIV/AIDS gali būti išgydomas
    Jūs kenčiate nuo insulto
    Ar sergate vėžiu
    Ar turite mažą spermatozoidų skaičių
    Norite susigrąžinti iširusią santuoką
    Norite susigrąžinti savo buvusį meilužį
    Turite ligą / infekciją, kurią norite išgydyti
    Jums reikia išgydyti Herpes simplex virusą 2 / PCOS
    ir taip toliau ir pan.
    susisiekite su DR WALE šiandien, aš sugrąžinsiu visą jūsų laimę ir vėl padarysiu jus laimingus.
    Susisiekite su DR WALE jo WhatsApp / Viber / Telegram: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  24. Turėjau rimtų santykių su savo vaikinu problemų ir dėl to jis išsikraustė į savo draugo butą. Viskas pablogėjo, nes jis pradėjo su draugu dažnai lankytis baruose ir striptizo klubuose, girtuokliauti ir apalpti. Jis visada man grasina telefonu, kai jam skambinu dėl visų blogų patarimų, kuriuos jam davė jo draugas. Aš jį labai myliu ir mes draugavome penkerius metus, todėl mums gimė graži dukra. Taip pat praradau daug pinigų terapeutams, kol su DR WALE mane supažindino draugas, kuriam jis padėjo susituokti su jos vaikystės vaikinu; tai suteikė man visiško pasitikėjimo ir jėgų susigrąžinti jį. Aš padariau viską, ko jis prašė, ir po savaitės mano vaikinas man paskambino ir išskubėjo namo, viskas pasikeitė tarp mūsų emociškai. Jis turi darbą ir nustojo gerti bei turėti nesusijusių draugų. Tai stebuklas, kurio niekada netikėjau, kad jis įmanomas, nes buvau praradęs viltį, kol radau DR WALE. Štai kodėl aš pažadėjau dalytis savo liudijimu visoje visatoje. Dėkoju DR WALE už perdėtą darbą, kurį jis padarė dėl manęs. Žemiau yra DR WALE informacija. WhatsApp: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com, jei jums sutrinka širdis, ir aš jus užtikrinu, kad kadangi jis padarė mano už mane, jis tikrai padės ir jums.

    AtsakytiPanaikinti